Administrativní služby
Především pro menší společnosti a živnostníky nabízíme administrativní služby různého zaměření, ať už jednorázově nebo v rámci dlouhodobé spolupráce. Pokud nemáte čas zabývat se časově náročnými administrativními činnostmi a zároveň si nechcete na tyto úkony najímat zaměstnance, jsme tu právě pro Vás.
Níže následuje pouze zjednodušený výčet našich služeb:
- příprava a zpracování účetních podkladů, vč. optimalizace výdajů
- zastupování podniku při jednáních a vyřizování žádostí u úřadů a dalších institucí (finanční úřad, ČSSZ, zdravotní pojišťovny, živnostenský úřad, úřad práce atd.)
- obsluha datových schránek
- průzkum trhu pro zajištění optimálních nákupů
- příprava smluv a dalších dokumentů
- pomoc s plánováním zakázek a harmonogramů
- asistence při získávání licencí a dalších oprávnění
- zajištění služebních cest (pro jednotlivce i skupiny)
... a mnoho dalších činností. Nebojíme se ani nových výzev.
Poptávka