Administrativní služby

Především pro menší společnosti a živnostníky nabízíme administrativní služby různého zaměření, ať už jednorázově nebo v rámci dlouhodobé spolupráce. Pokud nemáte čas zabývat se časově náročnými administrativními činnostmi a zároveň si nechcete na tyto úkony najímat zaměstnance, jsme tu právě pro Vás.

Níže následuje pouze zjednodušený výčet našich služeb:

  • příprava a zpracování účetních podkladů, vč. optimalizace výdajů
  • zastupování podniku při jednáních a vyřizování žádostí u úřadů a dalších institucí (finanční úřad, ČSSZ, zdravotní pojišťovny, živnostenský úřad, úřad práce atd.)
  • obsluha datových schránek
  • průzkum trhu pro zajištění optimálních nákupů
  • příprava smluv a dalších dokumentů
  • pomoc s plánováním zakázek a harmonogramů
  • asistence při získávání licencí a dalších oprávnění
  • zajištění služebních cest (pro jednotlivce i skupiny)

... a mnoho dalších činností. Nebojíme se ani nových výzev.

Poptávka